Komunikat
Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza w Płońsku
z dnia 11 lutego 2022 r. w sprawie organizacji pracy szkoły
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice,
W okresie 14-18 lutego 2022 r. zawieszone zostają w szkole zajęcia stacjonarne. We wskazanym okresie lekcje będą się odbywały przy użyciu metod kształcenia na odległość, za pośrednictwem aplikacji Teams zgodnie z obowiązującym w szkole Regulaminem kształcenia hybrydowego oraz kształcenia zdalnego w I LO im. Henryka Sienkiewicza w Płońsku. Uczniowie są zobowiązani do wykorzystywania urządzeń zaopatrzonych w kamerę i głośniki.
Od 21 lutego br. uczniowie I LO im. Henryka Sienkiewicza w Płońsku wracają do nauki stacjonarnej .
W okresie 14 -18 lutego br. zajęcia odbywać się będą według następującego tygodniowego rozkładu zajęć:
lekcja 1 | 8:00 | 8:40 |
lekcja 2 | 8:55 | 9:35 |
lekcja 3 | 9:50 | 10:30 |
lekcja 4 | 10:45 | 11:25 |
lekcja 5 | 11:40 | 12:20 |
lekcja 6 | 12:35 | 13:15 |
lekcja 7 | 13:30 | 14:10 |
lekcja 8 | 14:20 | 15:00 |
W czasie ograniczenia funkcjonowania szkoły, w porozumieniu z dyrektorem szkoły, mogą odbywać się konsultacje indywidualne lub grupowe, w formie stacjonarnej, z nauczycielem prowadzącym zajęcia edukacyjne z przedmiotów, z których uczeń przystępuje egzaminu maturalnego.
W przypadku uczniów, którzy na mocy orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego mają przyznanego nauczyciela wspomagającego organizuje się wsparcie tego nauczyciela na terenie szkoły lub zdalnie z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w porozumieniu z rodzicem ucznia. Zajęcia specjalistyczne organizuje się stacjonarnie lub w trybie zdalnym w porozumieniu z rodzicami uczniów.
W okresie zdalnego nauczania uczniowie nie będą zakwaterowani w Internacie I LO im. Henryka Sienkiewicza.
Od 14 lutego br. obowiązuje nowy plan lekcji, który znajduje się na stronie internetowej szkoły i w dzienniku elektronicznym.
Na bieżąco będziemy Państwa informować o zmianach w funkcjonowaniu szkoły.
Zapraszam do korzystania z pomocy pedagoga i psychologa szkolnego zarówno w formie zdalnej, jak i stacjonarnej – z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego. W celu ustalenia terminu i formy spotkania prosimy o kontakt mailowy z pedagogiem –Ewa.Czwarna@365.loplonsk.pl i psychologiem – Magdalena.Kretkiewicz@365.loplonsk.pl lub za pośrednictwem dziennika elektronicznego.
Zapraszam także do kontaktu z dyrektorem szkoły za pomocą dziennika elektronicznego (Vulcan), aplikacji Teams, poczty elektronicznej: dyrekcja@loplonsk.pl, Karina.Kmiecinska@365.loplonsk.pl lub kontaktu telefonicznego: tel. 23 662 21 45.
Z wyrazami szacunku
Karina Kmiecińska